Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:05:36+02:00
Wygodna podróż
urlop twoich marzeń
odleć w zapomnienie
pełen relaks
zapomnij o problemach
wczasy wszechczasów
niska cena - pierwsza klasa
komfort i relaks
full serwis
pełna obsługa


Mam nadzieję że pomogłam, liczę na naj ;D
nigy nie byłeś tak blisko
rejs w świat
lecimy ku (kraj)
2010-04-01T21:09:30+02:00
*spędź czas z rodziną!
*bezpieczne wakacje!
*relaks i wygoda przede wszystkim!
*rodzinnie i atrakcyjnie!
*tanio i sokojnie!
*mnóstwo rozrywek!
*słońce/śnieg cały rok!
*przyjemnie i miło!
3 3 3