Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:07:53+02:00
Dzielenie ułamków dziesiętnych.
Zad11.Zgadnij jaką liczbę zastępuje litera.
a)42,3:a=4,23
a=10
b)p:100=12,6
p=1260
c)y:100=4,321
y=432,1
Zad 1 Czy umiesz sprawdź!
Oblicz:
42,7:10=4,27
125,1:100=1,251
213,4:1000=0,2134
1 5 1
2010-04-01T21:09:03+02:00
A) a= 10
b) 1260
c) 432,1


42,7:10=4,27
125,1:100=1,251
213,4:1000 = 0,2134
1 5 1
2010-04-01T21:12:27+02:00
A)42,3:10=4,23
b)1260:100=12,6
c)432,1:100=4,321
Oblicz:
42,7:10=4,27
125,1:100=1,251
213,4:1000 =0,2134
1 5 1