Odpowiedzi

2010-04-01T21:17:10+02:00
1. ody
2.most
3.nie wiem... może monole
2010-04-01T21:19:15+02:00
1) pisywał je m.in. Horacy (na 3 litery **Y)
ODY
2) zbudowany w Warszawie bardzo ucieszył Kochanowskiego (na 4 litery M**T)
MOST
3)spustoszyli je Tatarzy (na 6 liter *O*O*E)
MOZE PODOLE
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:21:09+02:00
3. podole 2.most 1.horacy pisal pieśni, satyry eposy i listy więc nie wiem o co tam chodzi z poczatku pomyślałam o mitach no ale nie pasuje
2 5 2