Potrzebuje na już by ktoś mi przetłumaczył ten oto tekst:

Poczucie bezpieczenstwa w służbach mundurowych na przykładzie Straży Pożarnej i Służby Więziennej w sytuacjach zagrożeń - analiza porównawcza.

Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:50:24+02:00
Sense of security in the uniformed services
example, the Fire Service and Prison Service in
emergency situations - a comparative analysis.
1 5 1
2010-04-01T21:51:36+02:00
A sense of security in the uniformed services as an example the Fire Brigade and Prison Service in emergency situations - a comparative study.


To będzie chyba coś takiego ... ale nie jestem pewna