Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T11:13:27+01:00
Nie wiem czy to chodzi oto ale proszę :D
http://www.zszwadowice.iap.pl/stale/publukacja/anna_kotowiecka/populacja.pdf tam jak zjedziesz na dół coś jest wypisane - wydaje mi się to być całkiem mądre wiec poszukaj a może znajdziesz to co jest Ci potrzebne ;)
Pozdro
2009-11-02T14:58:49+01:00
Http://www.zszwadowice.iap.pl/stale/publukacja/anna_kotowiecka/populacja.pdf


tu wszystko znajdziesz