Odpowiedzi

2010-04-01T21:27:45+02:00
Parę dni temu, gdy wracałem z psem ze spaceru nagle zrobiło się robić ciemno i zaczął padać deszcz.Za deszczem przyszła burza z piorunami.Była to letnia burza, gdyż było to lato.Z rodzicami oglądałem zza okna mieniące się pioruny w kolorach białym,błękitnym i zielonym.Było to niesamowite przeżycie.Chciałbym bardzo jeszcze raz to zobaczyć.
77 4 77
2010-04-01T21:31:05+02:00
Pewnego letniego dnia nad miastem zgromadziły się ciemne chmury. Dosłownie nie wiadomo skąd rozległ się grzmot pioruna .
Wszyscy ludzie ze zdumieniem spojrzeli w niebo. Zwów rozległ sie odgłos grzmotu , lecz tym razem zaczął padać potężny deszcz.
Wszyscy zaczeli chować się po sklepach oraz po innych osłoniętych miejscach. Burza rozpętała się na dobre . Ludzie mówili że w życiu nie widzieli takiej burzy. Na szczęście nikomu nic się nie stało .
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:34:53+02:00
Siedziałem w domu i patrzę przez okno. Słońce zaczęło zanikać, a ciemność nadchodziła z każdą kolejną chmurką. Gdy niebo pokryła jednolita warstwa ciemności to puszyste chmury zaczęły pękać, a z nich runął obfity deszcz. Nagle na niebie pojawiła się blask, który kształtem przypominał rysę kredki po kartce dość nie równej. Tak zaczęły pojawiać się pierwsze błyskawice. Potem doszły potężne grzmoty, których nikt, a ni nic nie mógł uciszyć. W okno pukały krople deszczu, które lśniły w świetle błyskawic. Tak wyglądała burza letnia.


dostałam za to 6-, więc bardzo bym prosiła o naj. ; *
Wesołych świąt.! ; *
100 2 100