Potrzebuje na już by ktoś mi przetłumaczył ten oto tekst na język francuski.

Poczucie bezpieczenstwa w służbach mundurowych na przykładzie Straży Pożarnej i Służby Więziennej w sytuacjach zagrożeń - analiza porównawcza.

Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

2010-04-01T21:49:30+02:00
Un sentiment de security dans les services en uniforme comme par exemple les pompiers et les services pénitentiaires dans des situations menaces - une analyse comparative.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:55:23+02:00
Le sentiment de securite dans les services uniformees en example des pompieres et les services prisonieres dans les situations de dangeres - l'analise comparatif