Odpowiedzi

2010-04-01T22:06:05+02:00
Ogłoszenie
Dnia 23.03.2010r. odbędzie sie przedstawienie pt."Antygona" wystawiane przez Krakowski Teatr Narodowy w Lublińskim Centrum Kultury o godz 18. Wstęp bezpłatny .
Andrzej Samoluk




Ogłoszenie
Dnia 30.05.2010r. odbędzie sie koncert charytatywny "Gwiazdy dzieciom" w Katowickim Spodku o godz 18. Wstęp 50zł.
Ivan Komarenko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T22:08:12+02:00
Przyjmę do pracy !
Fima budowlana zatrudni wykfalifikowanych murarzy z dużym doswiadczeniem.praca w delegacji(teren:Wielkopolska).
Kontakt: 111-11-11

Sprzedam działkę !
Sprzedam działkę 300 mkw z budynkiem gospodarczo-mieszkalnym w (np.) Mieścicach.Cena 120.000 zł. Telefon: 111-11-11 lub www.tanienieruchomosci.pl
4 4 4