Odpowiedzi

2010-04-01T22:16:15+02:00
Znam odpowiedz tylko na 3 pytanie ;/ no to tak:
bazylikę Hagia Sophia ozdobiono mozaiką przedstawiającą głównie Jezusa i sceny religijne, po zajęciu Konstatntynopola przez Turków świątynie zmieniono w Meczet...
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T22:16:58+02:00
2- Na pewno okna, które sprawiały wrażenie, iż kopuła się unosi, ale również misterne, dokładne i niezwykle ozdobne mozaiki.

3-Do jej ozdobienia zastosowano motywy orientalne, mozaikę. Ciężka z zewnątrz, daje niezwykłe poczucie przestrzeni i lekkości konstrukcji wewnątrz.

1-zbiór około 300 baśni, podań, legend, jest to o sułtanie Szachrijarze i jego żonie Szeherezadzie, narrator głównie to Szeherezada
2 5 2