Odpowiedzi

2010-04-01T22:14:02+02:00
A) P=UI wyznacz U
U=P/I
b) c= 5R/2M wyznacz M
M=5R/2C
c) c=7/2 * R/M wyznacz R
R=2/7*CM
d) c=4*R/M wyznacz M
M=4R/C
e) c= N * 34/M wyznacz M
M=N*34/C
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T22:16:37+02:00
P=UI /:I wyznacz U
U=P/I
b) c= 5R/2M /*2M wyznacz M
2cM=5R /:2c
M=5R/2c
c) c=7/2 * R/M /*2M wyznacz R
7R=2cM /:7
R=2cM/7

d) c=4*R/M /*M wyznacz M
cM=4R /:c
M=4R/c
e) c= N * 34/M /*M wyznacz M
cM=34N /:c
M=34N/c
2010-04-01T22:16:59+02:00
A) U = P/I
b) 2c = 5R/M
2c*M = 5R
M = 5R/2c
c) c = 7R/2M
c*2M = 7R
R = c*2m/7
d) c*M = 4R
M = 4R/c
e) c*M = 34N
M = 34N/c