Odpowiedzi

2009-11-01T19:48:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T19:52:49+01:00
I tak i nie.
Jeśli nie mogła nic udowodnić, bo nic się nie dało, to dobrze, bo nie ma sensu przeciągac postępowania, które nic nie da.
Jesli prokuratura nic nie udowodniła, bo jej się nie chciało lub ktoś chciał, aby nic nie udowodniono (tzw. naciski), to źle, bo wtedy mamy do czynienia z nieuczciwym wymiarem sprawiedliwości.