Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T23:01:34+02:00
E = Ek + Ep
m = 200g = 0,2 kg
h = 10 m
v = 7 m/s
E = [mv²]/2 + mgh =[0,2 kg*(7m/s)²]/2 + 0,2 kg *10m/s²*10m =
= 4,9 J + 20 J = 24,9 J
1 5 1
2010-04-01T23:03:04+02:00
V = 7m/s
h = 10m
m = 200g = 0,2 kg

E = Ek + Ep
E = mv2/2 + mgh = 0,2*49/2 + 0,2*10*10 = 24,9 J
1 3 1
2010-04-01T23:12:15+02:00
Witaj :)
dane m=200g=0,2kg, v=7m/s, h=10m, g=10m/s2
szukane Ec
---------------------------------------------------------------
Ec = Ep + Ek = mgh + 0,5mv2 = m(gh + 0,5v2) =
Ec = 0,2kg(10m/s2*10m + 0,5*49m2/s2) = 0,2kg *124,5m2/s2 = 24,9 J
Energia całkowita tego wróbelka wynosiła 24,9 J.

Semper in altum.......................pozdrawiam :)
1 5 1