Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-01T19:58:06+01:00
Ludzie-grypa, ospa, świnka, różyczka, odra, półpasiec, miażdżyca, reumatyzm, rak, zapalenie płuc, Alzheimer, zółtaczka

rośliny-nieinfekcyjne, infekcyjne: grzyby, bakterie, pasożyty obligatoryjne

zwierzęta- albinizm, nosówka, wścieklizna, grypa (ptasia, świńska),ochwat, tężec, wąglik, sarkoidoza(u koni)
2009-11-01T19:59:37+01:00
Ludzie : grypa, rak itp.
rośliny: białaczka , żółtaczka http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroby_ro%C5%9Blin

zwierzęta:
* albinizm
* nosówka
* parwowiroza psów
* wścieklizna
* toksoplazmoza
* dychawica świszcząca
* gruda
* sarkoidoza u koni
* zołzy
* ochwat
* tężec
* pryszczyca
* wąglik
* choroby ryb akwariowych