Wyobraź sobie, że masz zorganizować imprezę dla wampirów. Napisz gdzie i w jakim stylu byś ją zorganizował(a) lub jakie atrakcje chciał(a)byś im zaproponować. Pamiętaj – nie masz żadnych ograniczeń. Możesz szastać kasą, możesz zaprosić ich na księżyc albo... do remizy strażackiej :). Wszystkie chwyty dozwolone :).

2

Odpowiedzi

2010-04-02T08:49:44+02:00
Impreze dla wampirów zorganizowala bym na statku na środku morza w nocy. Oczywiscie byly by spiewy tance, i rzeczy jak na kazdej imprezie. Atrakcją specjalną bylo by nurkowanie i wysysanie krwi z rekinów:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T09:08:41+02:00
Impreze dla wampirów zorganizowałabym w starym, strasznym, opuszczonym zamku gdzieś w środku lasu. W zamku byłoby ciemno i strasznie. Dla gości podałabym napój z ludzkiej krwii. Były by tańce prze rzałobnej muzyce, a potem ruszylibyśmy na polowanie na tatejsze zwierzęta.