Odpowiedzi

2010-04-02T09:09:34+02:00
Jaką długość ma ścieżka mierząca 2,8 km na mapie w wykonanej w skali

1:20 000?
1cm-20 000cm=200m=0,2km
2,8km:0,2=14 cm
2010-04-02T09:11:30+02:00
2,8km = 2800m = 280000cm
280000cm : 20000 = 14cm
odp: Ta ścieżka ma w skali 1:20000 14cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T09:20:24+02:00
1km=1000m=100 000cm

2,8 km=2 800m=280 000cm
280 000cm : 20 000 = 14cm

Odp: Ścieżka w skali 1:20 000 ma długość 14cm .