Oblicz pole powierzchni ostrosłupa:
a.) prawidłowego czworokątnego, którego krawęsź podstawy ma 10 cm, a krawędź boczna ma 12 cm.
b.)prawidłowego sześciokątnego, którego krawędź podstawy ma 14cm, a krawędź boczna ma 25 cm.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T10:21:43+02:00
A) 10x10=100 100x12=1200

b)14x14=196 196x25=4900
1 2 1
2010-04-02T10:48:39+02:00
A) 10x10=100 100x12=1200

b)14x14=196 196x25=4900

Myślę, że pomogłam ...
Liczę na NAJ ;***