Odpowiedzi

2010-04-02T10:00:28+02:00
V=s/t
s=v*t
t=s/v
v=a*t
s=a*t(do kwadratu):2
p=m*v
F=m*v
F=m*g
p=w/t
w=f*s
2010-04-02T10:04:50+02:00
Fc=m*g
Fw=pgV
p=F/S
p=pgh
p=p/V
s=Vt
s=at²/2
F=m*a
Fg=G (m₁*m₂/r²)
Fr=mV²/R
W=Fs
P=W/t
Ep-mgh
Ek=(mv²)/2
I=q/t
Fc=k(q₁*q₂)/R²
R=U/I
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T10:06:32+02:00
W=f*s W=praca F=siła s=droga
v=s/t v=prędkość s=droga t=czas
t=s/v
Vśr=Sc/Tc Vśr=średnia prędkość Sc=całkowita droga Tc=całkowity czas
a=Vk-Vp/T=V/t a=przyśpieszenie Vk=prędkość końcowa Vp=prędkość początkowa
V=a*t
S=1/2*a*t S=droga A=przyśpieszenie t=czas
a=F/m a=przyśpieszenie F=siła m=masa
F=m*a
Q(Fg)=m*g
Q=ciężar ciała m=masa g=przyśpieszenie ziemskie
p=m*v p=pęd m=masa v=prędkośc
p=w/t
w=p*t
t=W/p