Odpowiedzi

2010-04-02T09:56:02+02:00
Kosowo to państwo europejskie ze stolicą w Prisztinie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T09:56:32+02:00
Kosowo to terytorium na obszarze Serbii, graniczące z Albanią i Macedonią. Zamieszkane przez 1,7 mln mieszkańców, w 90% Albańczyków. Stolica Priština. Kosowo stanowi punkt zapalny na Bałkanach.
1 1 1
2010-04-02T09:57:15+02:00
Kosowo to Europejskie państwo.
stolica Prisztina
waluta 1 euro = 100 centów
Język urzędowy albański, serbski
1 5 1