Odpowiedzi

  • Elab
  • Początkujący
2009-11-01T19:55:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:02:49+01:00
M = 83.92 kg
x = 2dm = 0,2m => V = x³=0,008m³

gest = m/V = 83.92 kg/0,008m³ = 10490 kg/m³

Odp : Tą substancją może być srebro. ( odczytałem z tablic fizycznych)
2009-11-01T20:03:04+01:00
V = (0,2m)³
V = 0,008m³

d = m/V
d = 83,92 / 0,008
d = 10490 kg/m³

sprawdzamy w tabeli

Srebro ma gęstość 10490 kg/m³

Pozdrawiam! :)