Odpowiedzi

2010-04-02T10:20:21+02:00
Nom co to za temat :)
Mam chwilkę czasu to coś nam powymyślam :)
Acha i jeszcze na jakim to ma być poziomie ?
Pozdrowionka !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T10:45:07+02:00
Ja też mogę spróbować napisać ten list :)
Podaj temat to coś wymyślę .... ;)
Pozdro ;** ^^
2010-04-02T11:19:24+02:00
Podaj temat..A coś wymyślę. Bo mam troszkę czasu...i bardzo chętnie pomogę ;P