Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T10:32:03+02:00
Nie wiem, jak brzmi treść, ale jeśli masz taki układ równań:
d + m = 123
3(d − 1) = m − 2

d+m=123
3d-3=m-2

m=123-d
3d=123-d+1

4d=124
d=31
m=92
1 5 1
2010-04-02T10:44:49+02:00
D + m = 123 /-m
3(d − 1) = m − 2

d=123-m
3d-3=m-2 /+3

d=123-m
3d=m+1 /-m

d=123-m
3d-m=1

d=123-m
3(123-m)-m=1

d=123-m
369-3m-m=1 /-369

d=123-m
-4m=-368 /:(-4)

d=123-m
m=92

d=123-92
m=61

d=31
m=61