Propozycje obniżenia zużycia:

ENERGIA ELEKTRYCZNA:
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................

GAZ:
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................

WODA:
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T10:42:33+02:00
Energia:
- wyłancznie światła
- wyłazanie komputera gdy nie jest w użytku
- nie pozostawianie sprzętu RTV I AGD w trybie czuwania
- warto zakupić żarówki energooszczędne
-sprzęt o klasie energetycznej A
-Wykorzystaj maksymalnie światło naturalne
-Jeżeli korzystasz głównie z lampy sufitowej ,załóż jedną mocniejszą żarówkę zamiast kilku słabszych

Gaz :
- gotownanie np. tyle wody ile jest nam naprawde potrzebne
- szczelnie zamknąc zawór żeby sie gaz nie ulatniał
-By zaparzyć szklankę herbaty ,nie trzeba gotować całego czajnika wody
-Ciepło najlepiej wykorzystasz,gdy palnik i garnek będą miały podobną wielkość
-Gotuj potrawy pod przykryciem
-Kupując garnki ,pamiętaj ,że ciepło najlepiej przewodzą naczynia o miedzianym lub aluminiowym dnie

Woda:
- nie myc zębów pod bierzącą wodą
- nie zmywac naczyń pod bierzącą wodą
- oszczędne mycie samochodu
- branie prysznica a nie kompiel w wannie
- najlepiej kupic zmywarke
- zadbaj o to aby z żadnego kranu nie kapałał woda
-pamiętaj o dokładnym dokręceniu kurka
- najlepiej zaopatrzyć się w beczkę i podstawić pod rynnę po każdym deszczu beczka będzie pełna po czym możesz taką wodą podlewac kwiaty


2010-04-02T10:43:59+02:00
Propozycje obniżenia zużycia:

ENERGIA ELEKTRYCZNA:
- ..żarówki mniejszej mocy..
- ..żarówki energooszczędne.
- .wyłączac z czuwania na noc:..
- ..telewizory,komputery etc.
- sprzęt AGD powinien..byc energooszczędny
- ..wyłączac niepotrzebnie palące się światło.
- .kombiwar zamiast piekarnika..
- .mniej używac czajnika bezprzewodowego..
lub wcale
GAZ:
- .gotowac na mniejszym ogniu...
- .używac wielkośc dna garka
dopasowanego do wielkości palnika..
- ..nie zostawiac zapalonego bez potrzeby..
- .czyści zawory kuchenki...
- .kombiwar pozwoli zaoszczędzic gaz.
- ..............................
- ..............................
- ..............................
- ..............................

WODA:
- ..brac prysznic częściej ..
zamiast kąpac się w wannie
- .nalewac mniejszą ilośc wody,
gdy kąpiemy się w wannie.
- .nie podlewac za dużo kwiatków..
- .podczas zmywania..
używac wody stojącej
(nalac sobie do mycia do muiski)
- .nie puszczac bez potrzeby.
- .mniejszy strumień...
- ..używac zmywarek..