Hej miliśmy na zadanie z polskiego wiersz napisać.Moglibyście mi poprwić i sprawdzić ten co napisałam

Stojąc u Twych bram
już wiem na czym polega śwaiat
już wiem ekich błędów nie popełniłabym drug raz...
Jednak wciaż pozostaje nadzieja
wciąż wierzę,że świat się zmienia
wierzę,że nie pozostawisz mnie samej
i wierzę w marzenia.

3

Odpowiedzi

2010-04-02T11:02:19+02:00
Stojąc u Twych bram
Już wiem na czym polega świat
Już wiem jakich błędów nie popełniłabym drugi raz...
Jednak wciąż pozostaje nadzieja
Wciąż wierzę, że świat się zmienia
Wierzę,że nie pozostawisz mnie samej
I wierzę w marzenia.

były 4 błędy w pisowni;p
Myślę że każdy wers powinien być z dużej litery
Nawet ładny wiersz:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T11:04:06+02:00
Stojąc u Twych bram,
Już wiem na czym polega świat,
Już wiem jakich błędów nie popełniłabym drug raz...
Jednak wciaż pozostaje nadzieja,
Wciąż wierzę,że świat się zmienia,
Wierzę,że nie pozostawisz mnie samej,
I wierzę też w marzenia.

Gratuluje bardzo dobry wiersz :)
poprawiłam tylko iterpunkcje oraz zmieniłam jedno słowo !
2010-04-02T11:06:24+02:00
Stojąc u Twych bram
już wiem na czym polega świat
juz wiem jakich błędów nie popełnię drugi raz .
Jednak wciąż pozostaje mi nadzieja
wciąż wierzę , że świat się zmienia .
Wierzę że nie pozostawisz mnie samej
i dalej będę wierzyć w swe marzenia.

P.S b. ładny wiersz . To moja propozycja :)