Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T20:02:50+01:00
((⁴/₁₀₀*150g+¹⁰/₁₀₀*250g)/150g+250g)*100%=((6g+25g)/400g)*100%=
=(31g/400g)*100%=7.75%

Odpowiedź.Stężenie procentowe otrzymanego roztworu wynosi 7,75%.
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:03:25+01:00
150g * 4% = 150g *0,04 = 6g
250g * 10% = 250*0,1 = 25g

6+25=31g
150+250=400g

31g / 400g * 100% = 7,75%
1 5 1
2009-11-01T20:08:14+01:00