Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T11:42:55+02:00
Dom i ogród przed:
-typowy dworek szlachecki, nie wystawny, pusty, cichy, skromny,wszystko toczyło się ustalonym rytmem
dom i ogród po:
- elegancki, stylizowany na francuską modę, ogród i wnętrze domu wystawne, przyjęcia, bale,

oczekiwania związane z małżeństwem zony Piotra:
-pragnęła zabawy, rozrywki, chciała prowadzić wystawne życie, nie chciała mieć dzieci.
6 3 6
2010-04-02T12:45:53+02:00
Do i ogrod wygladal na typowy domek w tych czasach. byl spokojny nie wyroznial sie niczym oraz był cichy.
Po małżeństwe dom wyglądał na zadbany, szykowny, w srodku bylo modnie jak we Francji, żona robiła w nim bale oraz rózne przyjecia.

Żona Piotra chciala jego pieniedzy i dzieki temu prowadzila bogate i wystawne zycie co bardzo jej sie podobalo. Piotr chcial miec z nia dzieci lecz ona nie chciala. Uwielbiala mode francuska przez co ta moda otaczala Piotra.

1 5 1