Zaznacz przykłady, które potwierdzają zachodzenie procesu dyfuzji.
a) unoszący się zapach smażonej ryby
b) otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu
c) reakcja chemiczna magnezu z kwasem solnym
d) rozprzestrenianie się zapachu dezodorantu
e) spalanie magnezu
f) mieszanie kaszy z ryżem.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T11:24:45+02:00
Odp.: a i d

prosze o naj ;)
271 4 271
A f???
Wysłałam 400 podziękowanie za tę odpowiedź. Okrągła liczba. Dzięki.
2010-04-02T11:27:43+02:00
A) unoszący się zapach smażonej ryby
d) rozprzestrenianie się zapachu dezodorantu
157 4 157
A f???
Kasza z ryżem? To nie dyfuzja!
Dzięki również, mimo, że taka sama odpowiedź (na to samo wychodzi).