Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T11:30:10+02:00
Pierwszym odnotowanym w historii wynalazcą żarówki był Francuz de Moleyns, który w 1841 roku opatentował skonstruowaną przez siebie lampkę elektryczną. ALE: 21 października 1879 r. Thomas Alva Edison za pomoca zweglonej nici stworzyl zarowke ktora swiecila 40 godzin.


John Logie Baird (ur. 13 sierpnia 1888 w Helensburgh w hrabstwie Argyll, zm. 14 czerwca 1946 w Bexhill-on-Sea w hrabstwie Sussex) - szkocki inżynier, wynalazca pierwszego działającego systemu telewizyjnego. Pionier techniki telewizyjnej. W 1924 skonstruował telewizor monochromatyczny, w 1928 przesłał transmisję telewizyjną z Europy do Ameryki, w 1936 wynalazł telewizję kolorową. Wynalazca noktowizora (1926).

Powszechnie uważa się, że telefon wymyślił w 1876 Aleksander Graham Bell. Ostatnie badania dowodzą jednak, że pierwszym konstruktorem tego urządzenia był Włoch, niejaki Antonio Meucci.

balon do latania wynalazł Charls w 1783 r.
4 3 4
2010-04-02T11:33:05+02:00
Żarówka http://swiatswiatla.pl/images/product_images/popup_images/46040fr01.jpg-
Thomas Alva Edison-
Telewizor-http://m.onet.pl/_m/7058d9556e0ba24dd80650af0323fd59,0,1.jpg
w 1924 roku John Logie Baird
telefon - Alexander Graham Bell 1876 (nie jestem pewny)
http://sen-sennik.pl/wp-content/uploads/2008/09/telefon-sennik-telefony-telefonowac-dzwonic-w-senniku.jpg
Komórka Za historyczny model przyjmuje się najczęściej telefon Motorola Dyna TAC 8000X, który pojawił się na rynku w 1984 roku. http://img.interia.pl/komputery/nimg/Telefon_systemem_1433917.jpg
Balon http://www.lotybalonem.pl/obrazki/galerie/nagoraco/Balon_klaun.jpg Charls w 1783 r.
3 3 3
2010-04-02T11:37:10+02:00
Żarówka - Thomas Edison w 1879 roku
Telewizor - John Logie Baird w 1924 roku
Telefon - Alexander Graham Bell w 1876 roku
Telefon komórkowy - Prawdopodobnie Paul Kordt w 1973 roku
Balon do latania - Charls w 1783 roku

Żarówka - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3a/Gluehlampe_01_KMJ.jpg/361px-Gluehlampe_01_KMJ.jpg
Telewizor - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/1950%27s_television.jpg/800px-1950%27s_television.jpg
Telefon - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bd/Ericsson_bakelittelefon_1931.jpg/754px-Ericsson_bakelittelefon_1931.jpg
Telefon komórkowy - http://katalog-telefonow-komorkowych.pl/img/nokia-2010-1.jpg
Balon do latania - http://balony.darmowa-www.com/balon.jpg
3 3 3