Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T11:34:45+02:00
Według mnie książkę "Mały książę", powinni czytać dorośli jak i dzieci. Ogółem jak sam autor napisał i przepraszał dzieci, książka jest kierowana do dorosłego. Zatem już mamy realną odpowiedź. Jednak sądzę, że książka ta jest przeznaczona dla każdego niezależnie od wieku, ponieważ każdy wyciągnie z niej jakieś mądrości. Być może niejeden z nas, a jest to prawie pewne, miał problemy podobne do tych z książki. W związku z tym znajdzie odpowiedzi jak je rozwiązywać. Dorośli uczą się jak naprawiać popełnione w życiu błędy. Dzieci natomiast dostają jakby instrukcję do życia i tworzą sobie własne systemy wartości. Nie należy więc traktować książki jak powieść z morałem przeznaczonym dla dorosłych. Czasem nie doceniamy umiejętności dzieci, a one tez mają uczucia i niektóre sprawy lepiej rozumieją niż dorośli. Takie jest moje zdanie na temat przeznaczenia książki dla ludzi w różnym wieku.

SERDECZNIE POZDRAWIAM

Proszę o najlepszą ;)
2010-04-02T11:43:34+02:00
Moim zdaniem książka "Mały Książę", której autorem jest Antoine de Saint-Exupéry jest książką ,którą powinien przeczytać każdy.Jednak jest kilka grup osób ,które w szczególności powinni wczytać się w te piękne słowa.Mam tutaj na myśli osoby które zostały ugodzone strzałą Amora,samotnych.Te dwie "odległe" od siebie grupy społeczne maja tak naprawdę wiele ze sobą wspólnego .. (((Jak wiemy zakochać mogą się zarówno młodzieńcy oraz dorośli))).Mały Książe (Młodzieniec),który szukał solucji/miłości na odległych planetach,nie dostrzegł tego Skarbu ,który wciąż był na wyciągnięcie reki.Celem zakochanych jest pielęgnowanie miłości ,a celem samotnych jest darzenie do miłości ,a następnie pielęgnowanie jej.Książka "Mały Książę" może być poradnikiem jak należy pielęgnować miłość,oraz pewną nauką dla czytelnika.Zakochani po przeczytaniu powinni umacniać swoje uczucie a samotni powinni wyruszyć w wyprawę w poszukiwaniu MIŁOŚCI.

/Pozdrawiam i liczę na Naj :)/