Odpowiedzi

2009-11-01T20:04:12+01:00
Płciowo: zwierzęta,ludzie,rośliny
Bezpłciowo:bakterie,
obojniaczo:koralowiec
Nie wiem czy dobrze
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:12:43+01:00
Płciowo-ssaki,ryby,gady,płazy
Bezpłciowo-bakterii,rozgwiazdy,rośliny,porosty
obojnaczo-stułbia
2 3 2
2009-11-01T21:12:09+01:00
Płciowo: Człowiek i inne ssaki
bezpłciowo: gąbki , pierwotniaki
obojniaczo: ślimak
2 5 2