Potrzebuję jaki najwięcej przykładów symetrii w życiu codziennym, medycynie, sztuce, architekturze, przyrodzie itd. Proszę o tytuły obrazów, które są symetryczne.

Chodzi mi gdzieś o 10 przykładów, ale może być i mniej i więcej.

2

Odpowiedzi

2010-04-02T12:07:11+02:00
Niekiedy może być to twarz , ołówek postawiny pionowo , płyta , okno, płatki śniegu , motyl ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T12:15:43+02:00
W przyrodzie:
skrzydła motyla,
odbicie krajobrazu w wodzie
liście
w życiu:
zwierciadło
talerz
w architekturze:
Architektura gotycka
pałac kultury i nauki
wieża eiffla
Symetryczne wieze kościołów