Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T20:05:06+01:00
Pierwsze:
(140-20)/15=120/15=8

Odpowiedź.Słońce wzejdzie w Tokio 8 godzin wcześniej niż w Warszawie.
___________________________________________________________
Drugie:
Grecy czcili swych bogów poprzez:
-ofiary w składane w świątyniach,
-mity,
-różnego rodzaju festiwale(np.festiwal wina ku czci Dionizosa, na którym upijano się do momentu jak myśleli że dusza oddziela się im od ciała),
-teatry,
-malowidła ścienne.
__________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
1 4 1
2009-11-01T20:07:15+01:00
140-20=120
120*4=480minut=8h
8godzin wcześniej

Grecy czcili bogów nie tylko przez modlitwy, dary i ofiary, ale także urządzali ku czci swych bóstw uroczystości, na które składały się głównie agony, czyli zawody w różnorakich dziedzinach. Choć z czasem uroczystości te zmieniły swój charakter i stały się tylko i wyłącznie rozrywką, to jednak nie straciły one nigdy kontaktu ze sferą kultu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • HD2D
  • Początkujący
2009-11-01T20:07:59+01:00
Ok,
Tokio = 140 stopni E
Warszawa = 20 stopni E

140-20=120
120*4=480
480min = 8 godzin

Dlaczego?
Rożnica stopni równa się 120 (140-20=120)
Jeden stopień = 4min
Reszta to matematyka

1 5 1