Odpowiedzi

2010-04-02T12:22:03+02:00
A) 0,1x+0,2=-0,3
0,1x=0,5
x=5

b) 0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,75
x=3

c)1-0,2x=-0,3x
0,1x=-1
x=-10

d)0,01x-1=0,1x-0,1
0,11x=0,9
x=8,2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T12:23:55+02:00
A) 0,1x+0,2=-0,3 \*10
x+2=-3 \-2
x=-5
b) 0,25x+0,4=0,35 \*100
25x+40=35 \-40
25x=-5 \:25
x=-5
c)1-0,2x=-0,3x \*10
10-2x=-3x \+2x
10=-x \*(-1)
-10=x
d)0,01x-1=0,1x-0,1 \*100
x-100=10x-10 +100,-10x
-9x=90 :(-9)
x=-10


pOZDRAWIAM
1 5 1