Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T14:21:43+02:00
Salon tatuażu "Angel" będzie prywatnym biznesem. Atutami działalnosci będą profesjonalna obsuga, miła atmosfera, gwarancja jakości oraz przystępne ceny. Zakres prac obejmuje tworzenie różnego rodzaju tatuaży, a także ich usuwanie. To wszystko dzięki noweczesnym sprzętom i technologi.
Posiadam wlasny lokal o powierzchni 70m kw i wlasny kapital w wyskosci 500 tysiecy zlotych. Lokal mieści się w centralnej polsce.
Moim celem będzie oferowanie klientom komfortu i dogodnego wnętrza, aby korzystajac z uslug byli zadowoleni. Moi pracownicy będą fachowcami w swojej profesji dlatego tez zapewniam klientom gwarancje jakosci i zwrot pieniedzy za błędy popelnione w pracy.
Czesc I - Opis przedwsiewziecia
I Dane przedsiebiorstwa
Salon tatuażu "Angel" firma prywatna
Przedmiot działalnosci – dzialalnosc uslugowa
Siedziba:
Warszawa
ul. Kokosowa 50
02-797 Warszawa
tel.--------------------------

II –Podstawowe cele dzialalnosci :
- Zaspokojenie potrzeb klientow - oferowanie wysokiej jakosci tatuazu - zdobycie zaufania klientow
III – Oferowane uslugi
- tworzenie tatuazy kolorowych i zwyklych - wybor wlasnego wzoru - liczne promocje - gwarancja i zwrot kosztow -usuwanie tatuazu metoda laserowa - konsultacja z dermatologiem
Czesc II- Analiza rynku i plan marketingowy
I -Obecni konurenci: Najsilniejszym konkurentem jest salon "Marzenie", ponieważ znajduje się w lepszej lokalizacji, ale nie oferuje tak licznych uslug w tak przystepnej cenie. Dodatkowym atutem jest parking przed moim lokalem.
II- Potencjalni klienci
Oferte kierujemy glownie do osob które ukonczyly 18 rok zycia. Osoby, które mają mniej niż 18 lat prosimy o przyjście z rodzicami lub opiekunami. III- Przyblizone cenny oferowanych produktow i uslug
Zaleznie od wielkosci i rodzaju
- 1 cm kw /kolorowy - 10zl - 1cm kw/ zwykly(czarny)- 5zl - usuniecie 1cm kw -40zl
IV – Promocja
-Reklama w radio ‘’Eska’’ -reklama w lokalnej prasie - plakaty -ulotki - strona internetowa
Czesc III – Analiza SWOT
I – Szanse - Rozwój turystyki w miescie
II-zagrozenia -konkurencja salonu "Marzenie"
III- Mocne strony
-dobra lokalizacja salonu -przystepne ceny - dobra oferta -akceptacja kart platniczych
IV- Slabe strony
-utrudnione zdobycie klientow z konkurencyjnego salonu
Czesc IV- Analiza techniczna
I-Struktura organizacyjna:
Wlasciciel salonu – Ania Kowalska
II-Struktura zatrudnienia i wynagrodzenie brutto
- Sekretarka- 2000zl -2 profesjonalnych tatuazystow- 3200zl - sprzataczka ¾ etatu -800zl - dermatolog na zyczenie klienta- 100zl
Czesc V- plan finansowy
I-Naklady inestycyjne
-remont i przystosowanie lokalu- 30.000 zl -zakup sprzetu-50.000zl -zarejestrowanie dzialalnosci – 1100zl - niezbedne materialy – 10.00zl -reklama w pierwszym miesiacu -2000zl - niezbedne wyposarzenie- 90.000zl
II- Niezbedne zaopatrzenie
- tusze kolorowe -tusz czarny - rekawiczki gumowe -opatrunki -leki przeciwbolowe -srodki dezynfekujce - 3200zł.
III-Koszty miesieczne
-wynagodzenie dla pracownikow-6.000zl + 100zl -rachunki za prad-1000zl -rachunki za wode- 600zl -telefon- 200zl -promocja-2000zl -towary- 3000zl
IV-Planowane przychody miesiecznie:
-tatuaze–ok. 40.000zl - usuwanie-ok. 20.000zl RAZEM-60.000zl
V. Zrodla finansowania
Psiadam wlasny lokal o powierzchni 70 m kw. I kapital o wysokosci 500.000 tysiecy zlotych.
1 3 1