Odpowiedzi

2010-04-02T12:43:26+02:00
Możesz to na przykład wykleić wycinanką :)
2010-04-02T12:43:26+02:00
Mozesz to wylepic kulkami z bibuły !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T12:45:20+02:00
Aaaa, nie zauważyłam farb. To może... nie ma nic takiego -.- Chyba że pomalujesz kredą ^^ A poza tym nie wiem. Chciałam napisać węgiel lub atrament, no ale to wyjdzie czarno - białe, tyle że w odcieniach... Chyba ze pojeździłbyś po sklepach i poszukał atramentu w kolorach... W sumie ja wiem, że jest tylko niebieski i czarny xd No ale może jeszcze jakiś by się znalazł, a potem wymieszałbyś kolory?