Ułóż z podanego słownictwa zdania.

1. ins Theather, vielleicht, wir, gehen, ?
2. die Popmusik, mógen, nicht, ich
3.machen, am Dienstag, du, was, ?
4."Atlantik", laufen, im gerade, "Shrek"

Oczywiście jeśli trzeba to można zmieniać formy czasowników.
Po godzinie odrazu wybieram najlepsze ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T12:52:22+02:00
1. Wir gehen ins Theater vielleicht.
2. Ich mag nicht die Popmusik.
3. Was machst du am Dienstag?
4. Shrek lauft im gerade Atlantik.
2010-04-02T13:04:46+02:00
1. Wir gehen ins Teather vielleicht.
2. Ich mag nicht die Popmusik.
3. Was machst du am Dienstag?
4. Shrek lauft im gerade Atlantik.