Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T14:54:13+02:00
Budowle ochronne sa przeznaczone do zboirowej ochrony ludzi przed srodkami masowego razenia, toksycznymi srodkami przemyslowymi i substancjami promieniotworczymi, wynikajacymi z z dzialan wojennych oraz skutkow roznych awarii.Schrony mogą być wolno stojace lub zlokalizowane pod budynkami, w piwnicach calkowicie zaglebionych w ziemi.

-Osoby przebywajace w budowlach ochronnych powinny scisle przestrzegac zasad zachowania się w nich ustalonych przez miejscowe organy obrony cywilnej
- Schron pownien być skanalizowanymiec s=oswietlenie i ogrzewanie i być wyposazone w radio .
-W pomieszczeniach schronowych nie wolno wykonywac czynnosci powodujacych nadmierne uzycie tlenu.
Do budowli ochronnych nie wolno zabierac zwierzat oraz substancji o drazniacym zapachu, materialow zracych.
-Ludzie mogą opuscic budowle ochronne po zakonczeniu alarmu i zezwoleniu z zewnatrz gdy przylegly teren zostanie uznany za bezpieczny.
37 3 37
2010-04-02T15:55:46+02:00
1. Zabronione jest mówienie, śpiewanie, bieganie
2.nalezy zachować spokój
3.Ograniczyć nadmiernych ruchów
4.uniknąć paniki
5.zakaz wnoszenia niepotrzebnych rzeczy
6. nie wolno opierać sie o sciany
7. nie wznoszenie kłotni
8. bezwzgledne podporządkowanie się słózbom schronowym
9.posiadanie prz sobie leków, odziezy,żywności
10. opuszczenie schronu jest mozliwe tylko po odwołaniu alarmu
45 4 45