Odpowiedzi

2009-11-01T20:16:14+01:00
Mg + 2HCl --> MgCl2 + H2

2K + H2SO4 --> K2SO4 + H2

Ca + 2HNO3 --> Ca(NO3)2 + H2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:18:32+01:00
Chlorek magnezu
Mg+ 2HCl -> MgCl₂+H₂
siarczan(VI)potasu
2K+H₂SO₄->K₂SO₄+H₂
azotan(V)wapnia
Ca+2HNO³->Ca(NO₃)₂+H₂
2009-11-01T20:19:45+01:00
Chlorek magnezu :
Mg + 2 H Cl ---> Mg Cl 2 + H 2
siarczek (VI ) potasu
2 K + H 2 SO 4 ---> K 2 SO 4 + H 2
azotan (V) potasu
Ca + 2HNO3 ----> Ca(NO3)2 + H2