Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T13:26:17+02:00
Szanowna pani Wisława Szymborska!
Mam zaszczyt poinformować panią, iż została pani laureatką Nagrody Nobla! Serdecznie Pani gratuluję! Proszę o kontakt, aby pani mogła odebrać Nobla. Jeszcze raz gratuluję.
Pozdrawiam
2010-04-02T13:29:35+02:00
Komisja przyznajaca nagrody nobla( to ma byc po leweej stronie) warszawa, 23.04.2010r( to ma byc po prawej stronie)



Komisja przyznajaca nagrody nobla

ma zaszczyt powiadomic pania Wislawe szymborska, iz zostala ona laureatka literackiej nagrody nobla. prosimy stwic sie dnia05.05.2010r w Amstredamie w celu odbioru nagrody.
serdzecznie gratulujemy!