Odpowiedzi

2010-04-02T13:31:06+02:00
Izotopy mają taka samą liczbę protonów lecz inną liczbę masowa.
odpowiedź c gdyż liczba protonów w każdym pierwiastku jest równa 12 a masy są rózne
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T13:36:34+02:00
Prawidłowa odpowiedz to odpowiedz c) izotopy to atomy tego samego pierwiaska różniące się liczbą neutronów w jądrze atomowym czyli liczba masowa A (znajdująca się do góry) jest inna, a atomowa Z (znajdująca się na dole) jest taka sama

26/12 E, 24/12 E, 25/12 E no to patrz 26, 24, 25 pisze się do góry i one są rózne, różnią sie od siebie, a 12, 12, 12 piszemy na dole i liczba jest taka sama, nie zmienia się, no i wszystko się zgadza ;)
24 4 24