Znaczniki html najczęciej wykorzystywane przy tworzeniu stron internetowych!!!!!!!!!!!!!!

najwazniejsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
malo tekstu bo to na prezentacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak bd duzo napisane odrazu zglaszam spam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-02T13:49:42+02:00
Skrypty CGI-przesyłanie informacji pomiędzy serwerem a skryptem
znaczniki
Najlepsza Odpowiedź!
  • pcwl
  • Początkujący
2010-04-02T13:56:18+02:00
<font color="kolor">...</font> - kolor tekst
<font face="rodzaj">...</font> -rodzaj czcionki
<center> wyśrodkuj
<b> pogrub tekst
<a href="względna ścieżka dostępu">opis</a> - dsyłacz do podstrony