Odpowiedzi

2009-11-01T20:15:28+01:00
Mimo porażki odniusł on zwycięstwo.
Udowodnił że nigdy się nie poddaje.
2009-11-01T20:15:29+01:00
Odniósł sukcec gdzyż pomógł innym
i był odważny
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T20:51:52+01:00
Sory ale brat wylaczyl mi komputer i musze pisac od nowa
opowiadanie to w calosci opisuje samotna walkestarego czlowieka z wielka ryba uwazam ze sandiego wygral pomimo porazki dlatego ze walka jest czyms nieslychanie waznym nie wolno z niej rezygnowac ze nalezy ja podejmowac kazdego dnia czasami trzeba pokonac wlasne slabisci choc wydaja sie nam niemozliwe ale nie wlono sie poddawac nalezy za wszelka cene brnac do przodu i to udowodnil nam wlasnie sandiego ze pomimo ze wszyscy polozyli nannim kreske nie poddal sie i wygral bohaterten motywuje nas do dzialania przynosi nadzieje i wiare w czlowieka nie wiem cz ja potrafilabym tak zaciekle walczyc