Odpowiedzi

  • HD2D
  • Początkujący
2009-11-01T20:14:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T20:23:00+01:00
Przeczytaj to coś napewno znajdziesz ;]

Kali- syn Fumby, króla plemienia Wa-himu, Został uwolniony z niewoli przez Stasia który darował mu wolność, wiernie towarzyszy dzieciom w ich podróży, najbardziej lubi leniuchować i dobrze zjeść, wie podczas pory dżdżystej niebezpiecznie jest nocować pod palmami, bo spadają owoce, podczas ataku lwów każe wejść wszystkim na drzewo i tak ratuje im życie, pokonuje strach i nocą idzie szukać Saby który pobiegł za rannym bawołem, pozostawia swój lud i rusza z dziećmi w dalszą podróż, łatwo uczy się strzelać z karabinu i przyswaja zasady religii chrześcijańskiej, jest zabobonny i lęka się złego Mzimu, a czci dobre Mzimu (czyli Nel), jest przebiegły bo idąc w dalszą drogę z dziećmi zabiera dwóch niesprzyjających mu czarowników, bo pozostawieni w wiosce buntowali by współplemieńców, a tak będzie mógł ich pilnować
2 1 2