Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T14:42:36+02:00
Mam nadzieje , że zagłosujecie na mnie,ponieważ gdy będę przewodniczącą samorządu uczniowskiego to często będą prowadzone dyskoteki , konkursy i zawody. na dyskotekach będą konkursy tańca. będą losy które można będzie kupić za 2 zł , nie będzie bałaganu w szkole ponieważ będą takie prawa , że jeśli ktoś rzuci w szkole np . opakowanie z lizaka to jego klasa będzie miała 50 pkt. minus w konkursie na najlepszą klasę. LICZĘ NA NAJJ
31 3 31
2010-04-02T14:44:40+02:00
Droga rado pedagogiczna. Zachęcam do poparcia mojej kandydatury na stanowisko członka samorządu uczniowskiego. Mam wiele pomysłów na to, jak ulepszyć system nauki w naszej szkole praz zachęcić uczniów do nauki. Zamierzam dbać o dobro zarówno klasy jak i całej szkoły, w ten sposób aby każdy na tym skorzystał i czuł się usatysfakcjonowany. Zaszczytem było by dla mnie znajdować się w samorządzie uczniowskim ponieważ bardzo lubię pomagać innym oraz chcę dbać o wspólne dobro zarówno uczniów jak i nauczycieli . Bardzo proszę o poparcię mojej kandydatury na to stanowisko . Obiecuję mocno przyłożyć się do zamierzonych przeze mnie działań z korzyścią dla każdej osoby w szkole.
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T14:44:40+02:00
Nazywam się ....(twoje imię i nazwisko). Chodzę do klasy...(twoja klasa). Kandyduję do samorządu uczniowskiego w naszej szkole. Chcę aby w naszej szkole odbywało się więcej dyskotek i konkursów. Chcę założyć kółko plastyczne(czy jakie tam wolisz), abyśmy mogli więcej się rozwijać. Jeśli zostanę wybrana/wybrany postaram się aby w szkole do której uczęszczamy panował ład i porządek. Pragnę również aby starsi uczniowie pomagali młodszym w trudnościach związanych z nauką. Mam nadzieję że, moje przemówienie wpłynie pozytywnie na zdanie o mnie. Dziękuję.


```plis o naj;pp


277 4 277