Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T14:26:06+02:00
BYłAM W USA możeesz podac maila to ci wyślę fotki.
NIagara - niesamowite wrażenia. Sczeólnie pod wodospdem gdy wychodzisz cały mokry ;p
Empire Stat Bulding - Już teraz nie jest to najwyższy budyneka le widoki są exxtra
Muzeum figur woskowych - mam multum zdjęć. Niektóre figury podobne do ludzi
Waszyngton - chyba kazdy chciał by zobaczyć biały dom
Chinatown - "ulica" chińczyków. Możesz tam kupić wiele dobrych i tanich rzeczy. Oczywiście jedzenie itd też są.
Metro :D kiedy pod nogami biegają ci szczury ;D
1 1 1
2010-04-02T14:28:25+02:00
- Sztuka rzeźbienia dynamitem - ładunki wybuchowe, młoty, cieżki sprzet mechaniczny i 400 pomocników. Tego wszystkiego potrzebował Gutzon Borglum do utrwalenia w granitowej górze Rushmore (w stanie Południowa Dakota) wizerunków czterech amerykańskich prezydentów. Każde popiersie ma aż osiemnaście metrów wysokosci!

- Najsłynniejszy Kanion Świata - Kanion Kolorado - jest tak ogromny, że widać go nawet z orbity okołoziemskiej. Dno kanionu tworzą skały, których wiek szacuje się nawet na 2 mld lat.


- wodospad Niagara - przepiękny niezapomniany widok :)

- Muzeum Figur Woskowych

- Drzewa-giganty - w Kalifornii można podziwiać gigantyczne drzewa - sekwoje. Jedna sekwoja mierzy tyle, co 30-piętrowy budynek. Najstarsze sekwoje z Parku Narodowego Sekwoi liczą prawdopodobnie 2700 lat.
1 5 1