Odpowiedzi

2010-04-02T14:26:07+02:00
Moim zdaniem to kamienica nerkowa, czyli kamień znajduje się w przewodach nerkowych lub w pęcherzu nerkowym. Pewnie podrażnia nerwy i czuć taki jakby impuls przebiegający po plecach.
2010-04-02T14:32:59+02:00
Wiatry i gazy
Czy odczuwasz silne bóle w dole brzucha, które ustępują po wypuszczeniu gazów lub wypróżnieniu ? Przyczyną tych dolegliwości może być nieżyt kurczowy jelit (nawracające bóle brzucha) lub zapalenie uchyłka, przy którym w ścianie jelita grubego pojawiają się obrzęki. Istnieje jednak także niewielkie prawdopodobieństwo raka jelita.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-02T14:33:12+02:00
Może to kolka żółciowa lub zatrucie pokarmowe , kamień może znajdować się w głębi brzucha lub jakieś zakarzenie