1. Do podstawowych obowiązków obywatelskich na mocy konstytucji marcowej należały:
a) przestrzeganie prawa, świadczenie publiczne, służba wojskowa, ochrona życia i wolności;
b) nietykalność osobista, nietykalność mienia, świadczenia publiczne, służba wojskowa;
c) wierność wobec państwa, przestrzeganie prawa, świadczenia publiczne, służba wojskowa;
d) nietykalność osobista, przestrzeganie prawa, świadczenia publiczne, służba wojskowa.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T14:43:13+02:00
2010-04-02T14:50:02+02:00
B albo d ale bardziej jestem za d