Odpowiedzi

2010-04-02T14:46:02+02:00
1. Bez czarny- stosowany w lecznictwie, używany do wykonywania napojów orzeźwiających i domowych win.
2. Rumianek pospolity- wykorzystywany do produkcji herbat, stosowany w lecznictwie, produkcja olejków i innych preparatów kosmetycznych.
3. Drapacz lekarski- medycyna oraz wyroby likierów.
4. Cebula- medycyna (np. syrop cebulowy) oraz wykorzystanie jako przyprawa w kuchni.
5. Różnego rodzaju zioła- sporządzanie herbat ziołowych, wyrób nalewek, soków, wyciągów, kropli, wyciągów, odwarów, maści i środków do nacierania ciała.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T14:48:30+02:00
Rumianek powoduje że skóra się robi gładka;
Owoce dzikiej róży powodują wzrost odporności;
Owoce jarzębiny działają przeciwbiegunkowo;
Pędy dziurawca działają przeciwzapalnie;
Pietruszka pobudza trawienie;;
1 5 1