Odpowiedzi

2010-04-02T14:52:07+02:00
A)
12 = 2x
6 = x

b) 26 - 2 X - 9 =1
16=2X
8=X

C)

0 NIE RÓWNA SIĘ -12

RÓWNANIE SPRZECZNE

D) 0.8X =2
0,4 x = 1
0,2x= 0,5
x= 2,5

E) NIE POTRAFIĘ TEGO ODCZYTAĆ NAPISZ NA PRIV O CO CHODZI

2x + teraz nie rozumiem, proszę sprecyzuj.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T14:55:11+02:00
A)
5-2x=-7
-2x=-7-5
-2x=-12/ (-2)
x=6

b)
2(13-x)-9=1
26-2x-9=1
-2x+17=1
-2x=-16/ (-2)
x=8

c)
3x+9=3x-3
3x-3x=-3-9
0=-12

d)
0,8x-0,2=1,6+0,2
0,8x=0,2+0,2+1,6
0,8x=2/ 0,8
x=2,5
1 5 1
2010-04-02T15:24:04+02:00
A)
5-2x=-7
-2x=-7-5
-2x=-12/ (-2)
x=6

b)
2(13-x)-9=1
26-2x-9=1
-2x+17=1
-2x=-16/ (-2)
x=8

c)
3x+9=3x-3
3x-3x=-3-9
0=-12

d)
0,8x-0,2=1,6+0,2
0,8x=0,2+0,2+1,6
0,8x=2/ 0,8
x=2,5
1 5 1