Odpowiedzi

2010-04-02T15:23:11+02:00
1.
-2x+6-4+y=0
5x+5+6-3y=17
y=2x-6+4
5x+5+6-3)2x-6-4)=17
y=2x-6+4
5x+11-6x+18+12=17
y=2x-6+4
-x=17-12-11-18
y=2x-6+4
-x=-24 /:(-1)
y=2x-6+4
x=24
y=48-6+4
x=24
y=46
x=24

3.
2x+3y=18
x+y=7 /*(-2)
2x+3y=18
-2x-2=-14
_______
y=4

x+4=7
x=3


2x+5y=-6 /*7
7x+4y=-21 /*/(-2)
14x+35y=-42
-14x-8y=42
________
27y=0
równanie sprzeczne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T16:11:54+02:00
Zadanie 1.
-2x+6-4+y=0
5x+5+6-3y=17
y=2x-6+4
5x+5+6-3)2x-6-4)=17
y=2x-6+4
5x+11-6x+18+12=17
y=2x-6+4
-x=17-12-11-18
y=2x-6+4
-x=-24 /:(-1)
y=2x-6+4
x=24
y=48-6+4
x=24
y=46
x=24

Zadanie 3.
2x+3y=18
x+y=7 /*(-2)
2x+3y=18
-2x-2=-14
_______
y=4

x+4=7
x=3


2x+5y=-6 /*7
7x+4y=-21 /*/(-2)
14x+35y=-42
-14x-8y=42
________
27y=0


Trochę niewyraźny ten załącznik dlatego nie mogłam rozwiązać wszystkich . Proszę nie zgłaszaj spamu. Jeśli chcesz prześli mi reszte zadań na pw.