Odpowiedzi

2009-11-01T20:55:18+01:00
Zadania rozwiązane.Wydają Się Byc Poprawne..

Mogę pomóc ci z zad.12,25,8,23

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:26:44+01:00
Podaje link do zeskanowanych rozwiązań, bo z załącznikami czasami jest problem :)

http://www8.zippyshare.com/v/49297013/file.html
http://www25.zippyshare.com/v/43957100/file.html
http://www13.zippyshare.com/v/88345588/file.html

Odpowiedzi do ostatniej kartki:
[4⁴*8⁻¹*(1/16)⁻³]/[64⁻¹*2⁻³] = [2⁸*2⁻³*2¹²] / [2⁻⁶*2⁻³] = 2¹⁷/2⁻⁹=2²⁶
[2¹⁰*2⁻⁹*2²⁵]/[2¹⁸*2¹⁰]=2²⁶/2²⁸=2⁻²=¼
27⁻¹*(1/9)⁻²*3⁷=3⁻³*3⁴*3⁷=3⁸=6561

6+(-8)=6-8=-2
12-(-3)=12+3=15
12:(-4)=-3
(-48):(-12)=4